Zenék

2013. augusztus 21., szerda

21.rész

Kedves Naplóm!

  Mivel hajnali 5-kor feküdtünk le ezért nem is lepődtem meg,hogy mikor felébredtem már 1 óra volt.Komótosan kikászálódtam az ágyból és összekészülődtem,majd elindultam megkeresni a többieket.Bent nem találtam őket sehol ezért kimentem az udvarra.Harry,Zayn és Perrie kint ültek az asztalnál és beszélgettek.Odasétáltam Harryhez és egy csókkal köszöntöttem.
-Többiek?-kérdeztem miközben én is leültem egy székre.
-Louis Eleanorral,Niall és Liam fogalmam sincs,hogy hova mentek a lányok pedig ruhát vesznek az esti buliba?-kezdte sorolni Perrie
-Várj!Milyen buli?-lepődtem meg
-Ja igen.Elfelejtettem mondani,hogy ma este buliba megyünk.Egy régi ismerősöm szülinapi bulijára-válaszolta Harry
-De hát nekem sincs olyan ruhám amit feltudnák venni egy ilyen buliba-mondtam
-Akkor majd veszünk neked valamit-ajánlotta fel Perrie én pedig mosolyogva bólintottam.Szupi.Akkor megvan a délutáni program.:)
-Juj,Zayn mi is menjünk csini rucikat vásárolni-idétlenkedett Harry
-Te mehetsz,de egyedül-nevetett fel Zayn.Harry szomorúan lebigyeztette a száját,és mivel olyan "szomorú"volt megígértem,hogy veszek neki valamit.Perrievel vagy 8 üzletben jártunk és egy halom ruhát felpróbáltunk mígnem megtaláltuk a megfelelő darabot.









Emily ruhája

Este 7 órára értünk vissza a hotelba,ahol már mindenki ott volt.
-Mi tartott ilyen sokáig?Visszamentetek New Yorkba és ott vettetek ruhát?-gúnyolódott Louis
-Lányos dolog nem értheted-legyintettem,majd a lányokkal bementünk a szobánkba és kezdetét vette a "csináljuk meg egymás haját és sminkjét"hadművelet.Na ez újabb másfél órát vett igénybe és még így is nagyon siettünk.A buli 9-kor kezdődött és volt fél óránk,hogy odaérjünk egy olyan helyre ahova amúgy 1 óra az út.Akármennyire is gyorsan vezetett Harry nem értünk oda időben ráadásul még dugóba is keveredtünk így 10 órakor érkeztünk meg a helyszínre,ami egy hatalmas ház volt medencével terasszal és gyönyörű kerttel.Harry ment elől és benyitott az ajtón.A házban rengeteg ember volt.Táncoltak,ettek,beszélgettek,nevettek és a zene üvöltött.Tipikus tinibuli.Az egésszel nem is lett volna bajom,ha az ünnepelt nem lett volna ott...Mert abban a pillanatban megláttam.Egy gyönyörű szőke hajú lány futott felénk,pontosabban Harry felé....
-Harry,baby!!-ölelte át a lány Harryt én pedig egy helyben álltan teljesen lefagyva.Mégis ki ez a lány?És honnan ismeri Harryt?A  kérdések csak úgy kattogtak a fejembe és arra eszméltem fel,hogy a nevemet hallom.
-Ő itt Kelly egy nagyon régi barátom még a gimiből.Kelly ők itt Niall,Liam,Zayn és Louis,gondolom róluk már hallottál,ő pedig a barátnőm Emily- ölelt át Harry,amitől kicsit megnyugodtam de még mindig nem volt szimpatikus ez a csaj-Ők pedig Emily barátnői Caroline és Rachel ő pedig Emily  unokahúga Victoria végül pedig Jade,Perrie,Leigh-Anne és Jesy,a Little Mix tagjai-mutatott be mindenkit Harry.
-Nagyon örülök,hogy megismerhetlek titeket,már azt hittem el sem jöttök-mosolygott Kelly
-Hát igaz,hogy nehezen,de végül mégis sikerült idejutnunk-mondta Perrie
-Az a lényeg,hogy eljöttetek.Emily,segítenél nekem?Fel kéne hozni még néhány cucott.-fordult felém Kelly.Miért pont én?Segítsen neki valaki más!De mivel nem volt önként jelentkező kénytelen voltam vele menni.Néhány percig csak csöndben sétáltunk és egyszer csak Kelly hirtelen megállt előttem és megfordult,hogy a szemembe tudjon nézni.Nem tetszett a tekintete,túlságosan gonosz volt.Nekem az egész csaj túl gonosz volt.
-Na figyelj ide drágám!Nagyon ajánlom neked,hogy Harrynek még a közelébe se merjél menni,mert ő az enyém!És meg fogom szerezni!-mondta  gonosz vigyorral az arcán.
-Mi van?-döbbentem le.Hogy ne menjek Harry közelébe?Mégis mit képzel magáról ez a lány?Harry az én pasim és nem fogom csak úgy "odaadni"senkinek!
-Jól halottad!És jobban teszed ha hallgatsz rám,mert ha nem tönkre fogom tenni az életedet!!-válaszolta majd otthagyott a tömegben.Ledöbbenve álltam és nem tudtam elhinni ezt az egészet.Most komolyan?Kelly tényleg azt akarja,hogy dobjam Harryt?Hát arra várhat.Mert nem fog megtörténni!Bármit akar tenni nem fogja elérni,hogy Harry és én szakítsunk,nem fogom neki engedni.Visszasétáltam a többiekhez,de már senki sem volt ott mint korábban.A legtöbben táncoltak és pár perc után Harryt és Kellyt is megtaláltam a tömegben.Együtt táncoltak,de már nem sokáig.:D
-Harry,lenne kedved táncolni velem?-léptem hozzájuk és láttam,hogy Kelly lesajnálóan néz rám.
-Természetesen-válaszolta Harry mosolyogva és kézenfogva sétáltunk át egy kicsit messzebbre majd táncolni kezdtünk.
-Mit gondolsz Kellyről?-mosolygott rám Harry.Nem akartam elmondani neki az igazat,mert tudtam,hogy Kelly arra számít,hogy majd sírva rohanok Harryhez,aki persze majd nem fogja elhinni amit mondok mert túl régóta ismeri Kellyt.Ezért inkább hazudtam.
-Nagyon aranyos lány-füllentettem és próbáltam mosolyt erőlteti az arcomra.Az este további része számomra borzasztóan telt,úgy kellett tennem mintha kedvelném Kellyt,miközben úgy éreztem,hogy puszta kézzel megtudnám fojtani.A többiek viszont nagyon megkedvelték Miss szőke királylányt,talán Perrie volt az egyetlen aki nem nézett Kellyre valami kedvesen.De jó nem én vagyok az egyetlen aki utálja és ennek nagyon örültem mert úgy éreztem,hogy valakinek muszály elmondanom,hogy valójában mit gondolok Kellyről  és Perriben eléggé megbíztam szóval félrehívtam és elmondtam neki,hogy Kelly  megfenyegetett.
-Tudtam,hogy valami nincs rendben ezzel a csajjal-mondta Perrie majd aggóan nézett rám-És mit fogsz csinálni?-kérdezte
-Semmit,de nem fogom hagyni,hogy ez a csaj tönkretegye a kapcsolatomat-válaszoltam majd hátrapillantottam a többiek felé akik valamin nagyon nevettek,gondolom Kelly egy újabb "fantasztikus" történetet mesélt.
-Figyelj,ha bármilyen segítségre szükséged lenne én itt vagyok-mosolygott rám Perrie











-Köszönöm-öleltem át Perriet és nagyon örültem neki,hogy valakinek elmondhattam ezt a dolgot.És annak is,hogy az a valaki Perrie volt.:)Sajnos még több órán keresztül kellett játszanom "én is nagyon bírom Kellyt"míg végre el nem indultunk vissza a hotelba.Vissza a való életbe ahol nem kellett többé megjátszanom magam.
  
   Másnap reggel a többieket megint az udvaron találtam,csakhogy most valaki más is volt velük.Kelly.Harry mellett ült a fűben,ahogy mindenki más és valamiről nagyon beszélgettek.
-Emily!Végre felébredtél!-köszöntött Niall.Mindenkinek köszöntem,majd odaléptem Kelly mellé.
-Hát te meg mit keresel itt?-kérdeztem nem túl kedvesen
-Gondoltam átjövök egy kicsit beszélgetni-válaszolta ravasz mosollyal.
-Vissza is mehetnél-válaszoltam úgy,hogy csak Kelly hallja.Válaszképpen csak felnevetett én pedig próbáltam nem megölni.Éreztem,hogy Harry megfogja a derekamat és magához húz majd megcsókol.Na ezt neked szöszi!Gonosz pillantássokkal néztem Kelly felé,aki abban a pillanatban karját Harry vállára tette,aki ebből nem vett le semmi rosszat,gondolom azt hitte,hogy baráti gesztus én viszont tudtam mire megy ki a játék.Segítségkérően Perrire néztem,aki biztató "légy erős" mosolyt küldött felém.Szemem Kelly karjára vándorolt,ami már nem Harry vállán hanem derekán volt.Na jó.Nekem ennyi bőven elég volt ahhoz,hogy kiakadjak.
-Tünj el!Most azonnal!Tünj el!-ordítottam kicsit hangosabban is mint kellett volna,de nem hagyhattam,hogy a dolgok tovább fajuljanak.
-Emily,mi ütött beléd?-kérdezte Harry
-Ennyire nem tűnik fel?Nézz csak rá!-mutattam Kellyre,aki jó szinésznő módjára csak döbbenten nézett.
-Nem tudom,hogy mi bajod vele,és azt se tudom,hogy miért bántod őt.Mindvégig kedves volt veled!-emelte fel a hangját már Harry is.
-Kedves?Hát ha az kedvességnek számít,hogy megfenyeget engem,hogy szakitsak veled,vagy tönkretszi az életemet.Ja valóban nagyon kedves- mondtam és próbáltam nem elbőgni magam.Elegem van már a sírásból!Most nem fogok bőgni egy srác miatt,az biztos!Viszont Kelly sírt.A francba.Így Harry biztos,hogy nem fog hinni nekem.Miért kell ilyen jó színésznőnek lennie?
-Most nézd meg mit csináltál vele!Ahelyett,hogy féltékenykednél inkább lehetnél hozzá kedvesebb!-vágta a fejemhez Harry én pedig már teljesen kiakadtam.Féltékeny vagyok mi?Igen, lehet.De van okom rá!
-Miért nem hiszel nekem!Csak most az egyszer!-kértem de Harry tudomást sem vett rólam.Odalépett Kellyhez felsegítette majd elindult vele vissza  a hotelba.Ennyit arról,hogy nem fogok sírni.A földön ülve rögtön kitöt belőlem a sírás.Perrie ült le velem szemben és átölelt,a többiek pedig megdöbbenve néztek körbe.
-Most kinek kéne hinnünk?-halottam Louis hangját a hátam mögül
-Emilynek.-válaszolta Perrie mire a többiek mind körém gyűltek és vigasztalni próbáltak.Perrie elmesélt nekik mindent.
-Ha ti mind hisztek nekem,akkor Harry miért nem tud?-kérdeztem pár perc múlva szipogva.
-Túlságosan régóta ismeri ezt a lányt.Azt hiszi,hogy bízhat benne.De rá fog jönni,hogy tévedett -válaszolta Zayn miközben átölelte a vállam és egy puszit adott a fejemre.
-Jé,hirtelen mindenki mennyire sajnálja szegény pici Emilyt- lépett ki  az udvarra Kelly.
-Hol van Harry?-álltam fel a földről és Kelly elé léptem.A többiek a háttérben feszülten figyeltek minket.
-Elküldtem,hogy hozzon nekem sütit,mert annyira megijedtema,mikor úgy nekem estél-nevetett gúnyosan Kelly
-Ide fi..-kezdte Zayn,de közbevágtam
-Zayn,ne.Ezt most én akarom elintézni-kértem majd újra Kellyhez fordultam.
-Nem érdekel,hogy mit teszel vagy mit fogsz még tenni,de egy biztos.Nem szakíthatsz szét minket egymástól.Szeretem Harryt és ő is engem.És lehet,hogy nem lesz könnyű dolgom,de el fogom érni,hogy nekem higgyen.Mivel te csak egy régi osztálytársa vagy én viszont a barátnője vagyok.-mondtam,Kelly pedig szimplán kinevetett.
-Akármennyire is próbálkozol nekem fog hinni.Mert engem régebb óta ismer.És a végén már nem csak egy régi osztálytásra leszek hanem a barátnője-válaszolta.
-Tévedsz.Nekem már van barátnőm.Emily.És mindig őt fogom szeretni-hallotuk meg Harry hangját a hátunk mögül.Mindenki egyszerre fordult hátra és megpillantottuk Harryt,akinek egy sütisdoboz volt a kezében.Felém lépkedett majd mikor megállt előttem megszólalt.
-Sajnálom,hogy nem hittem neked.Hiba volt.Többet nem fordul elő-mondta majd magához húzott és gyengéden megcsókolt.Tudtam,hogy végül minden jóra fordult.Valahogy éreztem.
-Te pedig,takarodj innen most azonnal-parancsolta Harry Kellynek aki dühösen nézett rám.
-Ennek itt még nincs vége!Ezt még meg fogod keserülni Emily abban biztos lehetsz!-figyelmeztetett majd elment.
-Ígérd meg,hogy ezentúl hinni fogsz nekem!-néztem Harry szemébe mosolyogva.
-Megígérem-mondta majd átkarolt és a többiek felé nézett.
-Ki kér sütit?-kérdezte
-Én,én!!Enyém!!!!!-rohant felén Niall majd kivette Harry kezéből a sütit és pár pillanat allatt már el is tüntette.
-Amugy,hogy értél vissza ilyen hamar a boltból?-kérdeztem
-Nem kellett boltba mennem,találtam a hütöben sütit-válaszolta
-Holnap lesz az utolsó napunk Californiában- sóhajtott fel Harry-Mit szeretnél csinálni?- kérdezte mosolyogva
-Szörfözni-nevettem fel és soha nem gondoltam volna,hogy valaha ki fogom mondani még ezt a szót az Ausztráliában történtek után,de akkor még nem ismertem Harryt.
-Valaki a szörf szót emlegette?-kérdezte széles mosolyal Louis.Így történt,hogy utolsó Californiában töltött napunkat szörfözéssel töltöttük.Én,Louis,Harry és Liam(mivel ő is imádott szörfözni).

















A nap végére már nekem is egész jó ment a szörfözés,köszönöm Louis mester.:)Sajnos 8-kor el kellett jönnünk a tengerpartról mert 2 óra múlva indul vissza a gépünk New Yorkba.Pár napig még el lettem volna itt,de New Yorkban várnak rám a koncertek és sok rajongó,szóval örömmel utaztam vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése