Zenék

2013. augusztus 19., hétfő

20.rész

Kedves Naplóm!

   Még mindig a fiúk szobájában feküdtem és az arcomat egy párnába temettem,amikor valaki kopogtatni kezdett az ajtómon.Nem akartam senkit látni,pláne beszélgetni .
-Menj el!-kiáltottam
-Emily,Zayn vagyok.Tudnom kell,hogy mi történt veled!Kérlek engedj be-hallottam Zayn hangját,ami elég aggódónak tünt.Igaz,hogy nem akartam beszélni senkivel,de Zayn más volt.Ő az a személy akivel bármikor tudnák beszélgetni,ezért kinyitottam az ajtót.Zayn aggódó arccal nézett rám és nem tudom,hogy Zayn látványától vagy valami mástól de abban a pillanatban újra kitört belőlem a sírás.Zayn magához ölelt én pedig a vállára hajtottam a fejem és sírtam.Nem tudom,hogy hány percig állhattunk így mígnem teljesen le nem nyugodtam és végre meg tudtam szólalni.Elmondtam Zaynnek mindent.Ő türelmesen hallgatott végig majd mikor befejeztem megszólalt.
-Emily,tudnod kell,és szerintem tudod is,hogy Harry ilyen.Néha követ el hibákat,főleg ha dühös.De egy valami biztos.Szeret téged.Talán te vagy az első lány az életében,akit igazán szeret.Tudom,mert látszik rajta.A szemén a mosolyán a viselkedésén .Én még sosem láttam ilyen boldognak őt.És az arcáról lemoshatatlan mosolynak te vagy az oka.Harry szeret téged és belehalna ha elveszítene-mondta Zayn és végig úgy tünt,hogy nagyon komolyan beszél.
-És hol van Harry,hogy elmondja ezt,ha már annyira szeret?-kérdeztem szerintem teljesen jogosan.
-Már fél órája kint van a konyhába a többiekkel.Rögtön be akart jönni hozzád,de megkértem,hogy elötte had beszéljek veled én-válaszolta Zayn
-De miért?-kérdeztem
-Tudtam,hogy nem engedted volna be Harryt és én ezt nem engedhettem.Megérdemled,hogy egy olyan barátod legyen mint Harry,egy olyan srác aki igazán szeret téged-mosolygott rám.Hihetetlen,hogy Zayn milyen rendes velem annak ellenére, amit tettem.Nincs még egy olyan ember mint ő.Más sosem lett volna ilyen kedves hozzám a történtek után.De Zayn más.Valahol tudom,hogy még szeret engem,de elfogadja,hogy én Harryt szeretem és ezt más nemigazán fogadná el.De ő elfogadja és emiatt nagyon tisztelem őt és szeretem,persze nem úgy mint Harryt,hanem inkább mint egy testvért.
-Zayn.Ugye tudod,hogy nagyon fontos vagy nekem?-néztem rá meghatódva
-Tudom-mosolygott rám én pedig megöleltem.
-Most már tényleg megyek.Átadom Harrynek a terepet.Sok sikert.És azt is tudnod kell,hogy göndörkének nem erössége a bocsánatkérés-figyelmeztetett mire felnevettem.Göndörke.Aranyos becenév.
Miután Zayn kiment hallottam,hogy a konyhába mindenki nyüzsögni kezdett.Hallottam azt is,hogy valaki,valószínűleg Harry az ajtó felé lépked majd bekopog.Most mit tegyek?Hallgassak Zaynre és engedjem meg Harrynek,hogy bocsánatot kérjen vagy ne engedjem be?Kis töprengés után az elöbbit választottam.
-Gyere-sóhajtottam fel mire Harry benyitott.Gitárral a kezében mosolyogva ült le elém az ágy szélére.
  
-Mivel nem erősségem  a bocsánatkérés inkább írtam egy dalt.Tudnod kell,hogy nagyon sajnálom az egészet.Egy idióta voltam.Kérlek bocsáss meg nekem-mondta majd megpengette a gitárját és elkezdett énekelni.A dal címe I'm Sorry volt.Alig hittem el,hogy írt nekem egy dalt.Elég lett volna,ha szimplán bocsánatot kér,mert akármennyire haragudtam rá egy egyszerű "sajnálom"is elég lett volna ahhoz,hogy megbocsássak neki.Mert igaza volt Zaynnek.Harryhez hozzátartozik,hogy követ el hibákat és nekem így kell őt elfogadnom.Jó félre ne értsetek,mert nem azt mondtam,hogy mindent amit tesz azt meg is bocsáltom,de ez még megbocsáltható dolog volt.A szám végén Harry félve mosolygott rám,én pedig közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.Remélem jó döntés volt neki megbocsáltani,nagyon remélem.                                                                                                                -Ez azt jelenti,hogy már nem haragszol rám?-kérdezte mosolyogva                                                       
-Igen,azt.De többet ne merészelj ilyet tenni-figyelmeztettem és egyszerüen nem bírtam abbahagyni a mosolygást.Ebben az a fura,hogy pár perce még Zayn vállán sírtam most meg Harry ölében ülök totál feldobódva.Remélem most már nem lesz több okom a sírásra.
-Soha többet,megígérem-válaszolta Harry majd megcsókolt.Pár perc múlva kézen fogva sétáltunk a többiekhez akik a nappaliban voltak.
-De jó,ezek szerint kibékültetek.Akkor ti is jöhettek velünk grillezni-szólalt meg Niall és kezében 6 zacskó húst tartott.Szeretünk Niall.:D Mivel mindenki benne volt kimentünk az udvarra és kezdetét vehette a kerti sütögetés.A grillsütő köré raktuk a székeket és kényelembe helyeztük magunkat miközben Jhon húst sütött.
-És miért is nekem kell húst sütni?-kérdezte felháborodva
-Mert nekünk nincs kedvünk-válaszolta lazán Niall mire felnevettünk.Hát igen.Jhon süt mi pedig majd eszünk.Lehet,hogy kicsit gonosz húzás volt de mi sajnos ilyenek vagyunk.Majd Jhon jutalomadagot is kap.Legalábbis majd én adok neki.:)
-Fázol?-kérdezte kis idő múlva Harry gondolom azért mert látta rajtam,hogy már szinte remegek.Oké ez furán hangzik mivel nyár van és Californiában vagyunk,de már hajnali 1 volt és nem volt valami meleg.
-Igen,kicsit-válaszoltam mire Harry levette magáról a pulcsiját és a vállamra terítette.
-De így te fogsz majd fázni-céloztam arra,hogy csak egy ujjatlanba van.
-Én nem fázok-válaszolta.Kedvesen rámosolyogtam és láttam a karján ,hogy csupa libabőr.Átöleltem Harryt,hogy kicsit felmelegedjen,amit egy csókkal köszönt meg.
-Figyelem,figyelem!Nagy bejelenteni valóm van!-hagyta abba a hús sütést Jhon és felénk fordult.
-Héj,de mi lesz a hússal?-nézett Niall ijedten a grillsütő felé.
-Niall,lehetne,hogy egyszer nem a hasadra gondolsz?Amúgy is mindjárt kész van!-válaszolta Jhon.Niall még pár aggódó pillantást vetett a húsra majd legyintett egyet ezzel jelezve,hogy Jhon mondhatja amit akart.
-Na,szóval.Emily.A klippedet tegnap este közzé tettük és hatalmas siker az albumoddal együtt-kezdte mire mindenki elismerő mosolyt küldött felém én pedig kicsit zavarban voltam.
-És örömmel jelenthetem be,hogyha visszaértünk New Yorkba vár rád ott pár koncert utána pedig kezdetét veszi az első turnéd-jelentette be Jhon,mire a többiek ujjongani kezdtek Harry pedig egy puszit nyomott a fejemre és szorosan magához ölelt.Én pedig alig hittem el,hogy ez megtörténhet.Turnéra fogok menni.Te jó ég!Ez hihetetlen!
-Na mit szólsz-nézett rám Jhon mosolyogva.
-Hogy hihetetlenül hálás vagyok mindenkinek,aki most itt van.A Little Mixnek,mert ha ők nem lettek volna még a nevemet se tudná senki,Jhonnak aki nélkül ez az egész nem sikerült volna,Carolinenak,Victoriának és Rachelnek akik kiskorom óta támogattak az éneklésben és a srácoknak akik megváltoztatták az életem-néztem körbe meghatódva.Mindenki kedvesen mosolygott rám és nagyon szép drámai pillanat lett volna ez az egész,ha Niall nem szólalt volna meg.
-Ég a hússss!!-kiáltotta és a grillsütő felé rohant egy tállal amibe belerakta volna a húsokat ha azok nem lettek volna forrók,mivel mikor Niall kezébe vette az egyiket az rögtön le is dobta a földre.Talán nem ártana villát használni.:D
-Foróóóóó!!-ordította majd a hotel kertjében lévő kispatakhóz rohant és belelógatta az ujját.Mi többiek szakadtunk a nevetéstől,Jhon pedig fogott egy villát és leszedte a húsokat majd beletette őket egy tálba.Rachel elővette a tányérokat és mindenkinek adott egyet.Apropó Rachel.Rachel lett Liam új barátnője és hihetetlenül cukik együtt.
-Ugye tudod,hogy nagyon büszke vagyok rád?-suttogta a fülembe Harry én pedig mosolyogva néztem rá.
-Tudom-válaszoltam majd megcsókoltam.
-Üvegezzünk!-kiáltott fel Eleanor és kezében egy üveg volt.A többiek benne voltak a játékban nekem viszont eléggé rossz emlékeim voltak a játékról,de mivel nem akartam elrontani a többiek örömét belementem a játékba.Eleanor izgatottan megpörgette az üveget ami persze mikor megállt rám mutatott.Ez az én szerencsém....
-Jól van.Mivel te vagy az első és mi otthon úgy játtszuk,hogy az első jutalomfeladatot kap ezért egyszerű feladatod lesz,amit szerintem szívesen meg is teszel.Csókold meg Harryt-mondta Eleanor és igaza volt.Ezt szívesen tettem,tehát szembefordultam a mellettem ülő Harryvel és hosszan megcsókoltam.
-Oké,oké elég lesz!Köszönjük-nevetett fel Eleanor én pedig elpirulva húzódtam el Harrytől,majd mivel rajtam volt a sor pörgettem.Niall volt a szerencsés.
-Ne,ne!Én félek Emilytől!-tette védekezően a feje elé a kezeit  Niall mire én felnevettem.
-Félhetsz is!Oké.Akkor a feladatod a következő..-kezdtem de Niall közbevágott
-Héj,azt nem kérdezted meg hogy felelek-e vagy merek!-figyelmeztetett
-Azt tőlem se kérdeztétek meg!-válaszoltam
-Mivel te voltál az első!De amúgy meg merek.-mosolygott
-Szerezzél egy melltartót és egy rózsaszín sortot majd gyere vissza és táncolj az udvar közepén.Ja és Zayn majd felveszi videóra és felteszi a netre a Directionereknek.Örülni fognak neki-mosolyogtam gonoszan.:)Niall pár percig furán nézett rám majd egyszer csak fogta magát és bement a hotelba.Pár perc múlva melltartóban és sortban jött vissza az udvarra.Mindenkiből egyszerre tört ki a nevetés,már szinte sírtunk.Az egész csak rosszabb lett mikor elkezdett táncolni.Zayn vette kamerával mi meg sírtunk a nevetéstől.A többi feladat is hasonló volt és azokon is rengeteget röhögtünk.Életem talán legjobb estéje volt ez a mai.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése