Zenék

2013. szeptember 21., szombat

25.rész

Sziasztok :D :) Tudom,hogy már nagyon régen nem hoztam
új részt,és ezt nagyon sajnálom...De most meghoztam nektek
az új részt és remélem,hogy tetszik,bár szerintem halál unalmas lett
én egyáltalán nem vagyok vele megelégedve....De remélem azért tetszeni 
fog nektek.:)Ez az 1.évad utolsó része.4-5 komment után hozom a
2.évad elő részét :) Jó olvasást!
                                   
                                                                                                             Nikixx


Reggel mikor felébredtem egy gyors Tweeteléssel indítottam a napomat.Régebben sosem volt túl sok követőm twitteren de most,hogy úgymond "híres" ember lettem 4(!!) millió követőm lett.Kötelességemnek éreztem,hogy visszakövessek néhány rajongót és megköszönjem nekik a támogatásukat,ezért mostanában minden nap írok twittere.Pont,ahogy ma is.
@Emily_Parker:Utolsó napom New Yorkban.Holnap kezdetét veszi az első turném.Olyan izgatott vagyok.:)
Írtam,majd visszakövettem néhány rajongót utána pedig  kikapcsoltam a laptopomat.Hihetetlen,hogy holnap már a világ másik felén leszek és egy teljes hónapig koncerteket fogok adni.Nem hittem,hogy valaha ez az egész be fog következni,de megtörtént,és egy biztos.Nincsen most olyan ember a világon,aki nálam boldogabb lenne.Ma a többiekkel megbeszéltük,hogy együtt töltjük a napot,mivel egy teljes hónapig nem fogjuk látni egymást.
-Megjöttünk!!!!!!-halottam meg Niall hangját,aki a földszintről kiáltott.Lesiettem a lépcsőn és mosolyogva néztem körbe.Mindenki itt volt.Harry,Niall,Liam,Louis,Zayn,Perrie,Leigh-Anne,Jesy,Jade,Eleanor,Rachel és Caroline.Nekik köszönhetek mindent,ha ők nem lennének én se állnék most itt és ezért borzasztóan hálás vagyok nekik.Harryék,akik bármennyire is híresek,törődnek másokkal és hatalmas szívük van,ahogy Perriéknek is,akik ha akkoriban nem hívtak volna fel a színpadra még mindig csak otthon énekelgetnék.És a barátnőim,akik egész életemben támogattak és gondoskodtak arról,hogy soha ne adjam fel az álmaimat.
-Emily,mi a baj?-lépett mellém Harry aggódva.Észre se vettem,hogy elérzékenyültem és néhány könycsepp hullott ki a szememből.
-Semmi,csak még mindig alig hiszem el ezt az egészet-töröltem meg a szemem,Harry pedig szorosan magához ölelt.
-Naa,most már bulizhatunk??-kiáltott fel újra Niall.Buli?Én csak annyit mondtam nekik,hogy jöjjenek át ma és töltsük együtt a napot,de úgy látszik nekik ez buli.:D Mindegy a lényeg,hogy együtt legyünk.
-Igen,bulizhatunk-nevettem fel mire Niall izgatottan a CD lejátszohóz rohant és elindította a zenét,majd idétlen táncba kezdett.Nembaj Niall,mi így szeretünk :D

Harry*:

Egész nap,Zaynt és Emilyt figyeltem.Igen,tudom,hogy azt mondtam Emilynek,hogy megértem ezt az egészet de igazából nagyon zavartak a történtek ,de tudtam,hogyha ezt elmondom neki akkor elveszítem őt,és azt pedig nem akartam.Soha nem szerettem egy lányt se annyira mint Emilyt,ezért is félek nagyon attól,hogy el fogom őt veszíteni.És ráadásul most 1 hónapig nem is fogom látni,ki tudja mi fog vele történni ilyen hosszú idő alatt,ki tudja,hogy nem-e szeret bele valaki másba engem pedig teljesen elfelejt.Rettenetesen félek ettől az egésztől,de bármennyire is fáj múszály elmennie,hiszen egész életében erre vágyott.1 hónap,csak kibírom valahogy....
-Mi a baj?-lépett mellém Emily 
-Semmi,nincs semmi-füllentettem.
-Harry,látszik rajtad!Engem nem tudsz átverni!
-Csak annyi,hogy nem akarlak elveszíteni.Félek,hogy esetleg találkozol egy másik fiúval és-mondtam de Emily félbeszakított 
-Harry!Ilyenre még gondolni se merj!Én téged szeretlek!És örökké téged is foglak!-válaszolta majd hosszan megcsókolt.Hittem Emilynek,megbíztam benne,de a Zaynes dolgon még mindig nem tudtam magam túltenni,és egy ideig még biztos,hogy nem is fogom....

Emily*:

Egész estig beszélgettünk,táncoltunk,nevettünk.Ennél jobb "búcsúzó" bulit nem is kívánhattam volna.Boldog voltam,hogy ez az egész megtörtént velem,de izgultam is mert féltem,hogy mi vár még rám.Kár,hogy az ember nem láthatja előre a jövőjét,akkor minden sokkal egyszerűbb lenne,tudnám,hogy milyen jövőm lesz mint énekesnő és azt is megtudnám,hogy ez az egész Harryvel komoly-e.Én tényleg szeretem őt de azt nem tudom,hogy Harry is úgy érez-e mint én.Oké,azt tudom,hogy ő is szeret engem,de kérdés,hogy meddig.Nem akarom,hogy ez csak,amolyan pár hónapos "fellángolás"lenne vagy csak egy tipikus tini szerelem.Nem,én szerintem ez az egész sokkal komolyabb,nevezettek bármennyire is nyálasnak,de én egyszerűen nem tudom elképzelni az életem Harry nélkül.És csak reménykedni tudok,hogy ő is ugyanígy érez irántam.Meglepődtem mikor azt mondta fél,hogy "lecserélem". Nem értem,hogy egyáltalán,hogy juthatott ilyen az eszébe....Ha az egész világot bejárnám,még akkor se találnák még egy olyan srácot,mint Harry Styles.Ő egyszerűen tökéletes.Inkább nekem kéne félnem attól,hogy egyszer csak gondol egyet és félrelép.Annyi gyönyörű Directioner lány van.Na de mindegy...Ahogy azt szokták mondani:"Egy jó kapcsolat alapja a bizalom." Bíznom kell Harryben és neki is bennem.Gondolataimból Jhon hangja zökkentett ki.
-Emily!Megjött a taxi.Mennünk kell!-kopogtatta a kezén lévő óráját.
-Oké.Egy perc.Csak elbúcsúzok a többiektől-sóhajtottam fel és először a lányokhoz sétáltam.Mindegyiküket sorban megöleltem,majd a srácokhoz léptem.Liam szorosan magához ölelt.
-Kérlek,vigyázz Rachel-re- suttogtam a fülébe,Liam pedig mosolyogva bólintott.
-Vigyázz magadra kislány!-ölelt meg Louis és egy répát nyomott a kezembe mire felnevettem.Niall mellé léptem,aki egy táskányi kaját adott nekem.
-Hogy legyen mit enned a repülőúton-mondta mosolyogva én pedig szorosan átöleltem a kis butus ír manómat.Annyira megszerettem ezt a gyereket,nagyon fog hiányozni.Zaynt is magamhoz öleltem,aki egy borítékot vett elő a zsebből és odaadta nekem.
-Csak akkor olvasd el,ha már a repülőn ülsz és hazafele indulsz ! Ígérd meg!-kért úgy hogy csak én halljam.
-Jól van.Megígérem!-válaszoltam majd Harryhez léptem.Direkt őt hagytam utóljára.
-Szóval-kezdem picit zavartan 
-Itt az idő-sóhajtott majd közelebb lépett hozzám.Alig volt pár centi köztünk.Szívem már a torkomban dobogott.Harry elsőször gyengéden majd egyre hevesebben csókolt.Nem akartam,hogy véget érjen,örökre vele akartam lenni.De most mennem kellett,ezért elhúzódtam Harrytől és utoljára mélyen  a szemébe néztem.
-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-válaszolta Harry 
-Emily!Igyekezz már el fogunk késni!!!-kiáltotta felém Jhon
-Mennem kell!-suttogtam Harrynek,aki nagyot nyelt majd bólintott.
-Hívlak mikor leszálltam-mondtam majd indulni is akartam de Harry elkapta a karom és magához húzott majd még egyszer és utoljára megcsókolt.
-Vigyázz magadra!-mosolygott
-Emily!!!-halottam meg újra Jhon hangját,aki már nem kicsit volt dühös.
-Te is vigyázz magadra!-válaszoltam majd elengedtem Harry kezét és elindultam Jhon után.
Pár hónapig a világ másik végén leszek.Pár hónapig nem látom őt.De úgy érzem,hogy a mi kapcsolatunk erős és kibírja ezt a kis időt,legalábbis remélem...








1 megjegyzés: